Menu

VERZENDING

Levering                                                                                                                                                                                                                                                        

Je bestelling wordt -indien op voorraad- diezelfde dag verzonden. Via de bevestigingsmail van je bestelling kan je de status van je bestelling altijd volgen. Leuk he? Zodra je pakket het magazijn verlaat ontvang je hiervan een update en een track and trace code.  Staat er in de statusmail: wachten op voorraad ? Dan heb je iets besteld dat niet op voorraad is, daarover geven we hieronder meer uitleg.

Het pakket wordt twee keer aangeboden bij jou of bij de buren. Als het pakket dan niet is afgeleverd, ligt op een afhaallocatie waar het 2 weken beschikbaar is. Hierover ontvang je dan bericht in de brievenbus, ook is dit altijd na te gaan via je track and trace code .  Heb je een verkeerd adres doorgegeven en wordt je pakket retour gestuurd dan versturen wij tegen vergoeding je bestelling natuurlijk opnieuw. 

Verzendkosten

Als je online iets besteld krijg je soms met verzendkosten te maken. Dit zo ook bij ons het geval. Wij hebben er voor gekozen onze producten per stuk zo goedkoop mogelijk te houden en dus 1 keer de verzendkosten te rekenen. De verzendkosten zijn standaard 6,50. Ook als het door de brievenbus past. Onze verzendkosten bestaan uit meer dan enkel de kosten aan PostNl. Namelijk verzendmateriaal en handelingskosten. 

Ik heb iets besteld maar het is nog niet verzonden?

 Status: "wachten op voorraad "

Wanneer je iets hebt besteld hebt en dit niet dezelfde dag verzonden is ,dan heb jij waarschijnlijk een pre-order geplaatst. Hiervoor wordt bij product een levertijd aangegeven. Standaard is dit binnen 4 weken. Omdat wij met mensen werken met een afstand tot de arbeidsmarkt kunnen wij nooit van te voren inplannen wanneer we onze producten op voorraad krijgen. Helaas word je geduld dus op de proef gesteld en kan dit 4 weken duren. Wij weten zelf ook niet wanneer het binnen komt dus kunnen helaas ook geen antwoord geven op de vraag hoe lang het nog gaat duren. Duurt het langer dan hoor je dat van ons!

Ik heb iets besteld wat nog niet is verzonden, maar wil mijn bestelling aanpassen:

Dat kan!  Plaats je bestelling opnieuw en geef in het opmerkingenveld van je bestelling aan dat je je andere order , met daarin toegevoegd je ordernummer, wilt annuleren. Stuur tevens een mail via het contact formulier. 

RETOURNEREN                                                                                                                                                                                                                                   

Het kan, dat je om wat voor reden dan ook, je product graag wilt retourneren. Daar doen wij bij Kleine Keutel niet moeilijk over.  Stuur je bestelling binnen 2 weken na ontvangst, met je ordernummer + naam  naar ons retour en vermeld daarin je ordernummer en reden van retourneren. Let op dat je goed op het briefje vermeld dat het om een retour order gaat, zodat dit bij de juiste afdeling terecht komt. Artikelen die niet op de juiste wijze geretourneerd worden kunnen wij helaas niet in behandeling nemenn. 

Stuur het product samen met  retour/naam en ordernummer onbeschadigd/ongebruikt/ongewassen binnen 2 weken retour naar het adres hieronder:

POSTADRES RETOUREN

Sipack
T.A.V retourafdeling Kleine Keutel
De Trompet 1217, 1967 DA Heemskerk 
                            
(onder vermelding van RETOUR/ ordernummer + naam)                                                                                                                                                                                                                                                                       

Artikelen die beschadigd, gebruikt of gewassen zijn nemen wij niet retour.  Kosten van je retour zending zijn voor jezelf. Zodra wij het artikel in orginele staat hebben ontvangen, krijg je het gehele aankoopbedrag (incl. de verzendkosten) terug gestort op je rekening (dit kan enkele dagen duren).  Wij verwerken 1 maal per week onze retouren. Het kan dus zijn dat het een aantal dagen duurt voordat je een mail hebt ontvangen dat je retour verwerkt is. Na het verwerken van je retour zal je geld binnen 5-10 dagen terug gestort worden via Klarna op je rekening. 

GARANTIE

Als je iets koopt,  dan heb je recht op een goed product. Gaat het product binnen 6 maanden na aankoop kapot, dan gaat de wet ervan uit dat het al niet in orde was toen je het kocht. Je hebt dan recht op gratis reparatie of vervanging. Wij gaan er niet vanuit dat er iets mankeert aan jouw product, maar mocht er iets niet goed zijn dan is dit voor jou en voor ons fijn als het zo snel en goed mogelijk opgelost wordt. Let er dus op bij aanschaf van de babyuitzet, dat de garantietermijn in gaat na aankoop van een product en niet vanaf de datum dat het product in gebruik is.

BEDRIJFSGEGEVENS

Kleine Keutel
Franqoishaverschmidtwei 2
8914 BC Leeuwarden

KvK-nummer: 69321930

Btw-nummer: NL857831033B01

© 2017 - 2019 KLEINE KEUTEL | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.